torsdag 23 juli 2009

första gick bra men 3:e 4:e gick det lite sämre med

jag har ingen karaktär alls. Borta med vinden helt enkelt.
Idag drog familjen till Västkusten för besök hos vänner och Liseberg och jag är kvar hemmavid (ska jobba i helgen.) Det är bara så underbart tyst i huset - hör diskmaskinen långt borta svochandes. Inget gnäll inga skrik - MAMMA han nöp mig... bara jag och hunden + katterna den jädra kaninen som ingen bryr sig om och ett gäng höns.. och vi ska njuta ...
GI tänket är här på tillfälligt besök... jag åt ägg/makrill till frukost. Nu ska jag ut på promenad - har inte bestämt om det blir 1 eller 2 timmars...

1 kommentar:

Lotta sa...

Vi sticker till västkusten idag, och jag är lite bekymrad över om mitt GI-tänk hänger med. Men jag ska köra så gott det går! GI-noll!- boken få följa med, sambon kör och jag måste ju roa mig med något. ;)
Jag undviker trappan så långt det går, den är ett mordredskap =)