söndag 3 januari 2010

Ok måndag imorgon och då jädrar och hans moster !

Ja ni förstår säkert att jag har minsann levt rövare trots tidigare uppmaning om tvärsom ! Så imorgon underbara måndag nytt år nya löften . Jag ska kolla hur landet ligger på Marathon.se . Förr nu kan jag bara inte ignorera eländet; jag måste få in löpningen i vardagen och det minst 3 gånger i veckan - och ja vi har 2 decimeter snö och 14 minus just nu... låter inte alls lockande! Kännna vinden i håret är just nu inget som lockar som ni kanske förstår...

Nu kör vi tjejor ! Nu ska fläsket bort !!!

7 kommentarer:

Cornelias Cottage sa...

Ja jädrar och hans moster!!!! Sätt fart :)

Cornelia sa...

Samma här, jag ska springa broloppet i Juni och här har inte tagits ett löpsteg på mycket länge. Kort på Friskis kommer att inhandlas, för vi har också snö. Kram och pepp

Stina sa...

Och vi har 1 meter snö och -8!

Nu jäklar!

MiniZillen sa...

Hihi! Vilken rubrik! Hejja dig!

Tjock men Chic sa...

In på banan och KÖR! Lycka till!

Chrissan sa...

Japp. Nu köör vi!
Lycka till!

Jessica sa...

Ja nu ska fläsket bort, lycka till med löpningen :D
Peppkramar