måndag 27 september 2010

Härliga måndag !


Jag gillar måndagar - det andas möjligheter ! Längre fram på veckan börjar man bli för trött liksom. Man är inte lika hård med maten utan det är himla mycket detärintesåfarligtmedenbitentänket kommer fram hos mig. Framåt torsdag så är GItänket som bortblåst. Jag äter mackor som aldrig förr . Potatisen har aldrig smakat bättre; chipsen på fredagskvällen - Anders Bagge på tv:n och lyckan är liksom total ! Så kommer söndagen och man börjar rannsaka sig själv att nu jävlar minsann . Imorgon måndag då ska det fanimej ske. Och där är jag just nu. Ätit frukost (GI givetvis) skall iväg till gymmet . Så heja mig helt enkelt . Det är måndag, jag är på gång ( 39:e gången detta år) ! Härligt är ordet !

2 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Ha, ha. Tur det kommer en måndag varje vecka!

S sa...

Tjohoo, nu kör vi! :)