tisdag 15 februari 2011

Hunden är duschad om nu någon är intresserad vill säga....

Jag har absolut inget att delge er förstår ni ?Därav segt med inlägg.
Jag tränar, slarvar med maten, ute med hunden. Är med familjen, jobbar . Ni vet lever livet liksom.
Jag skall åka till Bath och hälsa på min bror om ett par veckor ; det ser jag framemot. För jag har blivit faster förstår ni till en liten kille (han föddes i slutet december)så nu äntligen skall han få äran att bli pussad på utav faster; det ni. Härligt härligt !
Jo förresten jag har köpt broddar ! Man har blivit tant också !!!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, mysigt med brorsbarn! Jag blev själv faster i slutet av juli till en liten docka vid namn Elin. Hon är det sötaste som finns. Jag får lite abstinens ibland, måste nog åka ner och pussa på henne så fort förkylningen ger med sig. Kram!

Stefan sa...

Hallå! I höstas påbörjade jag en topplista med Sveriges alla hälsobloggar. Nu närmar vi oss 600 st men där är fortfarande en hel del som saknas. Eftersom du skriver om hälsa så vore det kul om du ville vara med :) http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

Christer sa...

Broddar har mer med intelligens att göra än ålder ;)