semester shoppa bio bada godis paj skåne bil änder glass grav hund svamp imorgon jobba sammanfattar nog dem sista dagarna
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
Fyy!
Ner
;-)
Nya friska tag, du har ju gått ner så mycket (mer än jag).
Alla om jag kunde gå i dem skulle jag ej kunna välja. =)
Mm, gott! PÅ torsdag drar vi igång med GI här hemma. Nu har jag fått med mamma och pappa också, haha! Gbg var toppen, men Ullared (Gekås) var en skräckupplevelse. Hjälp!
Skicka en kommentar