Känner ni igen tugget? Jepp been there done that whatever. Jag ska NU ta tag i löpningen för Gbgvarvet hägrar i maj . Kan ju inte precis börja springa veckan innan eller kan jag det ??
Jag börjar med träninsprogram klara halvamaran på 1:45? och kolla där vila på måndag ?
Det kan ju inte starta bättre...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
4 dagar sedan