Jag tror minsann att jag kan ha en släng av pollenargi. Har misstänkt det dem sista åren för det är något i början av våren som irriterar min snok något vansinnigt . Jag nyser det kliar och rinner. Men jag kanske är förkyld ? Eller kan man ha båda samtidigt ? Jag har inte sprungit snart på 2 veckor för jag orkar inte - har försökt.. och börjar bli mäkta irriterad . Jag VILL springa ju...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
