har varit på gymmet och slängt runt lite vikter - känner mig stark !
Nu ska jag ut med hunden 1 timmas promenad ! Det är så vackert nu ute i naturen med löven som börjar skifta ; disen som ligger kvar på åkrarna och pisseblöta gympaskor är inte det livet så säg ?
Ha en härlig lördag !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Men vad du är hurtig. Blir helt avis...
Skicka en kommentar