Jepp har gått upp i vikt . Ni andra går ned och jag går upp. Himla tur för er att det är måndag imorgon säger jag bara ....
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
Då är vi två. Nya tag imorgon. Kram
Nya tag i morgon!! De ynka 0,1 kg jag gick ner i veckan har jag garanterat gått upp. För mycket av det goda har det varit.
Nu kör vi gärnet!!
Ha en bra söndag...
Jag tror på dig! :)
Det är bara att hoppa på tåget igen.. o igen o igen!
*jag hejar på dig*
PEPP!
Skicka en kommentar