och sprungit . Kände regnet smeka mina kinder och hunden fick stanna hemma så jag bara kunde koncentrera på mig andningen och löpningen . Härligt och taggad. Jag ska springa imorgon det är nu bestämt härmed . Inga ursäkter, inga men bara göra det.
Så blir det . och ja magen är inte helt OK men inga ursäkter som sagt....
Gör det gör det genomför det !!! eller hur Cornelia ??
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Härligt tjejen! Bra jobbat!
Ja. det är bara att köra! Inga undanflykter. Heja vad bra du är...
Skicka en kommentar