Jag tror minsann att jag kan ha en släng av pollenargi. Har misstänkt det dem sista åren för det är något i början av våren som irriterar min snok något vansinnigt . Jag nyser det kliar och rinner. Men jag kanske är förkyld ? Eller kan man ha båda samtidigt ? Jag har inte sprungit snart på 2 veckor för jag orkar inte - har försökt.. och börjar bli mäkta irriterad . Jag VILL springa ju...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
4 dagar sedan
2 kommentarer:
Du får flytta hit helt enkelt.
Inte ett pollen i sikte! ;)
Det kan absolut vara pollen. Jag är jätteallergisk själv. Så himla trist att känna sig hängig och all ork tar bara slut. Köp tabletter och se om du blir bättre.
Skicka en kommentar