En snabb uppdatering så här på fredagsmorgonen - jag har inte ens tittat på maskinen!
Jag har en massa rosor i ladugården som borde ha varit i jorden förra veckan - dem står kvar i sin balja. Jag har en massa borden just nu och jag vill inte springa Gbgvarvet....
ajöss gobajs
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Det är klart att du ska springa. Det kommer gå jättebra, sådetså!
kram
Skicka en kommentar