Hoppas ni mår bra i sommarvädret , himla härligt om ni frågar mig , himla dåligt om ni frågar mina rosor som stått i en balja över en månad och väntar på att bli planterade...
Nu skall jag ut med hunden i rask takt och njuta av dofterna grönskan och livet i sin enkelhet.
Ha en fantastisk helg och glöm inte att pussa på era nära och kära !!!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Ja, jag ska pussas i helgen! :)
Kram på dig <3
Skicka en kommentar