Minns ni kanske att jag lovade dottern min ett nytt rum i födelsedagspresent.... det ät det jag håller på med om ni nu undrar vad jag sysslar med... nu skall det shoppas takfärg...jättekul! kanske en list också eller två. vi blev ju aldrig riktig färdiga med hennes rum innan hon ville ha "nytt" . himla synd att vi missade förebild liksom.
ha en härlig måndag !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Känner igen det där. Vi har ju fixat vardagsrummet. Håller nu på med köket.
Sen väntar hallen (bara målas) och dotterns rum.
Vårt sovrum står därefter på tur.
Sist blir sonens rum.
Skicka en kommentar