jag testade på sådana LCHF våfflor igår . Himla najsiga. Mellanting av pannkakor & omelett!
Pröva ! Fiberhusk hittade jag i glutenfria hyllan på ICA! 100g. 22:90 kostade tror jag!
Barnen gillade också . Jag hade turkisk youghurt blandade med (frusna) blåbär hallon som tillägg !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
2 dagar sedan
3 kommentarer:
Ah det skall jag testa
Det låter gott, kanske ska testa någon dag!
Kram! :)
De är jättegoda. Helt enkelt super goda ;-)
Skicka en kommentar