ville bara påpeka att jag hade värsta huvudvärken innan jag gick och la mig igår kväll och hoppa över tabletten. och vaknade till nästan ännu värre huvudvärk så nu har jag ätit ett ägg + en latte och en HUVUDVÄRKSTABLETT till frukost och skall iväg och träna plankan förstår ni.
Hoppas ni får en en fantastisk måndag för det skall jag ha !!!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
2 dagar sedan
4 kommentarer:
Önskar även dig en härlig måndag
Visst ska vi ha en härlig måndag. Hoppas huvudvärken är väck nu.
Usch hemskt med huvudvärk, hoppas du mår bättre idag =)
Och fredag!
Hoppas du har en superfin fredag!
Kram
Skicka en kommentar