tisdag 9 juni 2009

har inget nät lixom

Jösses vi har sådan dära mobilt bredbandsuppkoppling som har krånglat vill jag lova - har inte haft kontakt med omvärlden och man känner sig miserabel helt enkelt. Men nu kom jag in och då får man utnyttja tillfället !

Jag överlevde festen. Drack max 2glas vin. Färskpotatis åts och tårta slank ned men sen så skötte jag mig ganska GI . Men sen kom söndagen och då vet jag inte vad som hände. Skjutsade hem min mamma och slank in i mataffaffären. Påse godis och mjukglass till mig som mölades på väg hem... Igår skulle jag baka kaka till tipspromenad som bygden skall ha nu på söndag men den är slut...Idag ska jag baka tårta till tårtbuffén imorgon på skolavslutningen undrar bara om jag kommer med någon...jag har blivit värsta kakmonstret..nu ska jag jobba och gå ut med hunden men min stegräknare verkar borta....jag blir nervös...

1 kommentar:

Annsi sa...

Mitt nät har också krånglat!

En dag är ingen dag.