torsdag 11 juni 2009

jag är så trött på mobilbredbandet


vi har ju mobilbredband som funkat hur bra som helst i ett halvårs tid. men förra fredagen balla den ur och man vet aldrig när man får kontakt med yttervärlden...och det är frustrerande ....
jag måste erkänna att mitt GI tänkande är inte lika strikt som förut. Och jag måste hitta tillbaka till tänket. Jag är liksom inte ett med GI just nu. Men jag måste bli.
Förresten på festen i lördags fick jag komplimanger - 10 kg syns tydligen! Det borde få mig tillbaka till GI tänket ... -10kg Snygg -15kg snyggare -20kg snyggast. ja det funkar lite iallafall ... nu ska jag ut med hunden...jaaaa och jag har slarvat med vattnet också... först ett stort glas med vann och sen en promenad med jycken...
vi ses!

3 kommentarer:

S sa...

Usch för strul med nätet, jag blir TOKIG när datorn strular. Får typ spunk.

Kom tillbaka till GI nu, det gick ju så otroligt bra för dig! :)
Pepp!

GI-Malin sa...

Man får ju panik när det inte funkar! Vågar inte tänka på vad som skulle hända om vi blev helt utslagan tex av terrorister el nåt! Tack för komment...hahaha

Ardisia sa...

Vad har Frans hitat de där stora benet?? det är veldigt stor Jag kom inte i håg när han hade de. Från din gull unge ardisia