måndag 17 augusti 2009

Fastän kakor har ätits och glass mölats

så har jag lyckats behålla min vikt och minus 1 kilo. Så är det ju måndag ockå vilket innebär att nu är kolhydraterna liksom minimerade igen! Sen så msn:ade jag med min lillebror och vis ka TA-DA springa Göteborgsvarvet nästa år !!! Vad är detta ? Jag är HELT galen ??? Ni läste rätt (f.d) soffpotatisen ska nu träna HELA vintern för att hålla sig i form helt enkelt för att kunna springa hela 2 mil. Så nu gäller det att hålla sig motiverad och fokuserad men jag har ju er ! så jag tror det kommer att gå vägen eller hur tjejor ???? Puss på er och ha en fantastisk start på veckan!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Shit, vad coolt! Två mil det är långt! Jag hejjar på dig!! Kram

S sa...

You Go! :)

Grattis till negången också!
Kram

Annsi sa...

Vilket bra mål!
Lycka till!