söndag 31 oktober 2010

söndag morgon

Barnen sover har tänt lite ljus och äter frukost i lugn och ro. Det är lite livsnjutvarningdär.
Imorgon skall barnen och jag till Ikea och äta deras köttbullar och köpa värmeljus . Det är ju så billigt med värmeljus där. Skitsamma att det kostar i bensin att åka 18mil fram och tillbaka för att få köpa billiga värmeljus och äta äckliga köttbullar . Är det höstlov så är det och barnen vill åka till IKEA så ja varför inte. Har inte varit där sen typ förra året. Är det bara jag som tycker att IKEA har för länge sedan förlorat sin charm?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Go´morgon. Jag har typ lika långt till "mitt" IKEA. Ofta är jag i Karlstad, där det ligger men mitt snaste besök på IKEA var för ca ett år sen.
Ha en bra dag...skulle också behöva mer värmeljus, så det kanske blir en promenad till ÖB för mig idag.

S sa...

Nähädå. Jag har så förbannat långt att det fortfarande är en happening att åka dit! *s*
Imorgon tex! ;)