lördag 18 december 2010

3 veckor ledigt !


På onsdag påbörjas min 3 veckor lååååånga ledighet . Jag skall äta njuta vara ute med hunden leka spela umgås TRÄNA (med Anna) och bara vara ! Härligt må ni tro !
Det slår alla julklappar i världen att få vara med min familj. I tanken iallafall.

I praktiken så nja . Gapiga barn som kräver uppmärksamhet mest hela tiden - kattunge som börjar bli könsmogen (vill strypa kattf-n; telefontid till veterinären mellan 8-9 jag kommer oftast på det 9:02 och då är det försent) han pinkar i Frasses korg. 3 övriga katter som bara är hungriga mest hela tiden. Maken som bara svamlar om bilar datorer jada jada. Släktingar som skall gödas och serveras (?) trodde ni ja. jag är inte typen som servar mina släktingar; jag är uppvuxen med mentaliteten vill du ha nåt ordna det själv... och det är min mammas förtjänst - hon får serva sig själv.
Men däremellan skall jag minsann läsa äta och njuta eller bara toffla runt i mina goasten varmaste och fulaste tofflor .
Härligt minsann. Händer det något så låter jag er veta annars så vet ni vad jag sysslar med . Typ firar jul (som alla andra).

Julefrid mina vänner; julefrid önskar jag er och inget annat !

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack detsamma till dig. Ha en jätteskön ledighet!

S sa...

Julefrid, jajjemän, vi satsar på julefrid... hohoho! ;)