torsdag 30 december 2010

Mellandagsbekännelser

Jag har John Waynat mig genom Knalleland. Dvs. Jeansen satt som korvskinn och har lämnat otäcka märken på magen min. Jag fick liksom stappla mig fram lite lätt hjulbent sådär så att inte knappen skulle flyga fram som en projektil. Väl hemma så var gylfen liksom öppen - och jag liksom förtränger minnet om jag har haft jackan på gavel sådär....Vad jag vill ha sagt att jag tackar Cornelia för hennes initiativ för rivstart 2011 eller jag välkomnar Rivstart för så här kan det inte bara fortsätta.
Jag har iallfall varit på gymmet c:a 13 gånger denna månad och det är ju inte fy skam men det syns absolut inte på vågen....tyvärr.

2011 hoppas jag innehåller

**ett styck slankare Nina
** ett Englandsbesök
** träna minst 3 gånger i veckan.
** försöka läsa lite mer böcker.
** springa Tjejmilen

Kära ni har nu ett fantastiskt Gott slut och Gott Nytt år önskas !

Och jag funderar på att ändra på min blogg samt namn; har en gammal version som inte går att uppdatera och jag har tröttnat; vi får se vad 2011 har att erbjuda helt enkelt...

3 kommentarer:

S sa...

Jag är också less på min bloggs namn, men det är så jobbigt att byta...

Jag tycker ditt 2011 låter superbra! :)
Kram

Cornelia sa...

Vassego :-) Vad gör vi??? Nu kör vi!!! Kram och pepp

Chrissan sa...

2011 blir året då vi lyckas. Äntligen.;)