jag ska från och med imorgon börja föra träningsbok manuellt ...inte på datorn vill säga .. ska bli kul; skall även försöka klottra ned kost hur jag mår dvs . energin
så ska det bli . Nu ajöss gobajs - jobbet hägrar...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
3 kommentarer:
Så inge bloggande eller hur menar du?
Kämpa på du! :)
Christoffer: klart som korvspad jag ska blogga men jag ska skriva liksom mer inriktat till mig själv.....
Tjock & chic: Thanks darling!
Stina : Absolut
Skicka en kommentar