Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
Haha... jadu, frågan är hur barnen reagerar när de kommer och frågar efter godiset :). Kramar från ett regnigt Umeå.
hahahaaa... du är för rolig du! Jag drack vin jag, för att fira att jag gått ner 0,6 kg denna vecka =)
Hahaha. Jaaa, vad bra. Man får ju ändå bara hål i tänderna;)
Kram Lallis
Näe...men gott :P
*slurp*
Skicka en kommentar