morot med pumpafrön/persilja makrill i tomat,lök, keso, kidneybeans i dressing , soltorkade tomater , ångkokt broccoli, paprika : proppmätt!!!!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
Ser verkligen gott ut! Jag lagade igår en slags paj utan skal. Omelettsmet först i pajformen ooh sen massor av grönsaker. Zuccini, aubergine, lök, broccoli, tomat. Lite parmesan överst. Väldigt gott och smidigt. Kan slänga i lite vad man har i kylen.
Kram!
Ser supergott ut! :)
Och vad duktig du är som tränar... Jag borde också...
Gott! Å tack för kommentaren! :)
Kram
Smarrigt!
Skicka en kommentar