Härliga gråa måndag! Jag avger nu mina löften inför veckan .
Idag:Lång hundpromenad
Tisdag: Gym + lååång hundpromenad
Onsdag: Jogga (har inte gjort det på evigheter minst 2 veckor)+ hundpromenad
Torsdag: Gymmet + hundpromenad
Fredag: Jogga (blä så kul) + hundpromenad
Lördag: Gymmet + hundpromenad
Söndag: Låååång (hund) promenad.
Jag har kommit ur träningsfasen tack vare min axel. Känner stark aversion mot träningen just nu. Men det är väl bara att hoppa upp på hästen och inte tänka så mycket...
Nu ska jag ut med hunden...kanske ska slänga på mig pulsbältet och flåsa mig fram....
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Heja - detta fixar du =) Många kramar från mig!!
Hoppas att du är bra i axeln nu då. Och du ska se att det kommer att kännas bättre när du väl kommit igång igen. Du är så bra! :)
Skicka en kommentar