är precis på väg ut med byrackan....
detta är ett slags twitter eller hur ? ni som vet ?
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
4 dagar sedan
3 kommentarer:
Jag är med i Twitter och det var inte så givande, Facebook däremot, det är förbannat givande! Hoppas du kommer dit och "twittrar och kvittrar". Kram
Bra att du kommit igång med motionerandet igen!! Plastpåsar ja... vi har också varit i det träsket. Jag köpte också många och tvingade mina snälla arbetskamrater att köpa ett gäng också!
kram & ha en bra dag!
Vad du är bra! :)
Skicka en kommentar