Jag springer lätt en halvmil utan att knorra. Nu siktar jag mot milen .... mentalt jobbigt varför vet jag inte . Imorgon skall det ske. Japp bara göra det eller hur ? Inte tänka bara göra det. Har köpt nya skor - himla kul. Fick dem rabatterade 20% för dem hade julklappsrabatt...
det är dyrt med löparskor. himla dyrt om ni frågar mig...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
5 kommentarer:
Heja heja! Vad du är duktig! Jag går gärna milen, men springa, nä det får hurtbullar som du fixa istället. Kram
Fy *** vad du är bra!!!
Jisses, gud vad duktig du är !!!!
Jag hejar på dig =)
Gud va grym du är. Själv går jag hellre med powerwalk med stavarna än springer.
Heja dig, kör på :D
Heja vad du är bra!
Skicka en kommentar