jag lovar dyrt och heligt att på måndag MÅSTE jag ta tag i mitt liv...
återkommer
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
5 dagar sedan
5 kommentarer:
Samma här. slarv, slarv, slarv. Men på måndag! Kram
Samma här...är så jäkla lätt att fall, och svårt att resa sig...
Gör det - gör det - genomför det =)
Det kommer. Snart så jäklar.
På det bara....snart.
Heja dig
Kram
Hej hej,kom igen nu. Du fixar detta!!!!
Rivstart 2010 vecka 2 är över, har du ett resultat att rapportera går det bra att göra det med en kommentar hos mig eller på mail: caramiamia@gmail.com.
Kram och pepp
Cornelia
Skicka en kommentar