jag tror jag är på G minsann. håll tummarna!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
3 kommentarer:
Jajjemen, jag tror på dig! :)
Tack för besöket! :)
Ang. damaskerna så hade jag beställt dem från Runners Store men de finns även på Löplabbet.
Jag har haft dem varje gång sedan jag fick dem, släpper ej in snö och de värmer gott om vristerna :)
Fina sockor :)
Trevlig helg!
ho - ho - ho
Skicka en kommentar