Jag har en rejäl skräck för fästingar och i år har det verkligen exploderat av insekter i naturen... Och behöver jag verkligen förklara hur det kändes att hitta en fästing i trosan...V-E-D-E-R-V-Ä-R-D-I-G-T
Ja just det och med det önskar jag er en trevlig helg....
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
Hua!
Älgflugorna är värre! De biter sällan, men de kryper in ÖVERALLT bläääääääääääääää
hej igen! kul att du hitta till mig! jo, fästingar e oxå äckliga å här i kust trakten var jag bor finns de i massor å har oxå en farlig sjukdom de sprider! många vaccinerar sig här
ååhh...BLÄÄÄÄK!!!!
Skicka en kommentar