Vad fort tiden går en vecka sedan jag uppdaterade sist. Vad gör jag med tiden egentligen ??? Inte ute och springer/joggar iallfall det kan jag dyrt och heligt lova er...
Idag var vi HÄR . Jaha tänker ni - gör hon inget annat än flänger runt på Västergötlands badanläggningar ? Att jag har mage (och ja det kan jag lova att jag har) att visa mig i bikini (bland folk vill säga) har jag liksom förträngt (tror att det har med åldern att göra) ; har andra viktigare saker att bry mig om typ vad som skall förtäras till middag känns väldigt angeläget att jag glömmer min (vackra =positiva affirmationer var det ju) hydda . Det är så kul med rutschkana och fördel med min tyngd att jag vinner lätt över barnen i ALLA race.
Härligt ! Härligt men farligt farligt !
Hej hopp jag lever fan helt enkelt...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Ha ha, det är rätt, lev livet! har du sett min "veckans outfit" i fredags? Där kan vi snacka om att våga visa sig i bikini... :-D
Jag säger som jag sa häromdagen...våga vägra vassen! ;)
Skicka en kommentar