söndag 31 maj 2009

Jag går tillbaka till striktare typ rivstart

Jag har bestämt för lite mer rivstart för att kolla om det hela stämmer som jag känner - kan hända att jag har liksom ätit tok för mycket kolhydrater . Tillhör släktet som inte mäktar med Hållkollen - verkar så himla tidsförödande...
Så nu blir det rivstart med extra kolhydrater om jag ska löpträna ! Och det känns som foten min borde hålla ! Satsar på en runda ikväll!

Ha en underbar söndag allihopa ! Nu ska det grillas korv....

1 kommentar:

Unknown sa...

Förlåt, jag såg inte att du bad om hjälp i förra inlägget. Och jag vet inte om jag kan råda dej.

Jag är ensam, behöver inte ta hänsyn till barnen, köper bara hem det jag själv ska äta - så för mej funkar det perfekt att bara äta protein och fett och något grönt till. Jag avskyr att laga middag så jag gör 'storkok' på proteinet och har portioner i kylen så att jag kan ta lite vad jag känner för när jag känner för det.
Så för mej fyller rivstarten mer än ett behov.

Så vad ville jag säga med detta långa inlägg? - Jo att varje person behöver nog se till sina omständigheter och behov för att lägga kosten därefter.