katter tillhör inte mitt favoritdjur och vi har 3 st hemmavid och just nu har jag lust att avliva dem allihopa . Dem sabbar mitt möblemang med sin äckliga klor...blä för dem helt enkelt..... kostar mer än vad dem smakar just nu ...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Men vad säger du??????!!!!!???? Katter som är sååååå mysiga! Har 6 stycken och de vässar bara på sin pinne i köket!
Skicka en kommentar