Har redan bakat bröd. Skall ut och springa långpass . Skall åka pulka med barnen och efteråt gå på bio. Handla mat ! Städa laga mat tvätta. Nu måste jag gå...har liksom lite att stå i...
Jag gillar läget helt enkelt.
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
5 dagar sedan
2 kommentarer:
Busy busy! Ha en underbar vecka!
vad härligt det lät med så många aktiviteter en måndag. Själv låg jag utslagen med endast en tv-kontroll inom räckhåll...
Kram
Skicka en kommentar