det måste ju finnas gränser på eländet ! det kommer ju att ta månader att töa bort den dära snön. Jag vill inte bara mer . Jag vill packa väskan och dra dit pepparn växer helt enkelt!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
värsta skitväder!!
Det är varmt där va?
Okej. I´m with ya!
Hihi, då behöver du inte dra så långt, för det gör den här ;)
Skicka en kommentar