Har varit på gymmet ! Har inte varit där sen januari och det känns i armarna kan jag lova !!!
Nu ska jag ut med vovven och sen till jobbet ! HImla vackert väder är det ute också !!!
Ha en härlig lördag och jag hejar på Anna Bergendahl !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Vilken tur att din favvis vann! Nu ska jag ut med vovven i fina vädret =)
Skicka en kommentar