Jag vägde mig precis nyss 84.4 kg . Japp där har ni det svart på vitt . jag väger in mig på måndagar hädanefter .
Har precis slängt i mig en smooothie på banan turkisk youghurt och ni vet det den dära med gojibär och havtorn m.m och vaniljarom och en några matskedar med solrosfrön ...himla gott om ni frågar mig och nu till jobbet !!!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Modigt! Lägg på typ 10-12 kg till har du min matchvikt... Fy fan, det är inte kul! Näeh, nu får det vara nog, nu kör vi! Kram
Skicka en kommentar