Jag har sprungit veckans långpass ! Yes sir vad jag känner mig duktig. Nu mat och sen skall jag in i duschen.
Imorgon gymmet och kanske ett kort löppass men inget tvång....
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
3 kommentarer:
Gud så duktig du är!!!
YES - vad bra du är! :)
Kram
Tack för rådet ang min fråga om för mycket träning.
Kanske har svårt att få i mig tillräckligt med protein. Har märkt av det dom dagar jag är på gymmet. Har du några bra råd om det? Tar ju proteindrink. Kanske behöver öka det till x2 dom dagar jag kör på gymmet.
Kolhydrater vet jag att jag håller mig inom enl GI. Kanske svårt med fiber.
Skicka en kommentar