härligt med hösten är ju att plocka fram sina gamla vinterplagg som man har liksom förträngt mer eller mindre att man hade; undanstopppat långt inne i garderoben.. ponchon min har åkt fram likaså mina stövlar ! Köpte en underbar halsduk igår som jag är bara så kär i ; helt plötsligt blev jag vinter hela jag... undrar bara var mina mössor har hamnat någonstans..
Nu en promenad med hunden. Vi hörs !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Jag vill också ha en poncho!
Stödstrumpor köper du på typ Twilfit, skulle tro att även Åhlens har såna.
Vad konstigt med värken, jag hoppas att det går över!
Kram
Tack för ditt inlägg i min blogg.
Det värmer en krisande själ.
Apoteket har också strumpor men de är nog inte så sexsiga.
Ha det gott.
Skicka en kommentar