vaknar upp solen skiner jag är utsövd. hoppar ur sängen och kan inte sätta ner foten..smärta smärta jag har ONT . ajajajajaj.
Jag har verkligen ont . Inte sådär mesont; man beklagar sig lite och fortsätter livet som inget hade hänt. Har nu tagit en värktablett och hoppas innerligen att det skall lindras. Fotdoktor någon ? Kan det var min hälsporre som är tillbaka med ännu större kraft?
Jag tycker faktiskt synd om mig själv just nu...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Ånej, stackars dig.
Hoppas det bara går över sådär mirakelsnabbt!
Kram
Har du gjort dumheter i sömnen? Typ sparkat något?
Skicka en kommentar