hade så många planer på min lediga dag. Och så väcker maken mig 4:58 och säger att han tar min bil för att kylaren läcker bla bla bla...
Jag bor på landet - bland kossor och hagar . Närmsta affär c.a 10 minuter med bilen . Närmsta större stad Falköping 3 mil = 30 minuter . Man är liksom beroende av bilen härute. Skulle hämtat min mamma och vi skulle bla bla bla och nu sitter jag här bla bla bla.
Och så är det måndag vilket innebär nya GI tag bla bla bla .
Jag tror ni fattat grejen bla bla bla..
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Morr... Han får kompensera dig?
Skicka en kommentar