japp och här sitter jag och tonar mitt hår- tomterött - eller kastanjewhatever det blir liksom mitt bidrag till 1:a advent.
eller nu blev det konstigt. jag sitter här framför datorn och väntar på att toningen ska bli klar - förresten vem bryr sig...klockan ringde..
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Idag ska jag adventspynta och jag gruvar redan... *s*
Skicka en kommentar