att takpannorna har flygit av ...
jag säger då det. himla tur att jag har höjdskräck för jag känner verligen inte för att klättra upp och ordna till det hela....
så nu vet ni det...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Här blåser det också hur mycket som helst! Lite läskigt nästan, jag är rädd att tallarna kommer in i sovrummet. =)
NU funkar klippet, det saknades ju en del adress så det var inte så konstigt! KRAM!
Här blåser det oxå, nu är hösten här
Skicka en kommentar