Började GI:a igår; vad annars på måndagar ? Och idag så fick jag för mig att jag har tandlossning m.m och har tröstat mig med ett helt paket "After Eight" Så nu har jag liksom dubbel ångest.
Dessutom som plåster på såren så ser mitt hår ut som ett skatbo. dålig hy . sa jag tandlossning på det och en kvaddad bil....kan det bli bättre ?
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar