då hade jag med största säkerhet mölat i mig den för länge sedan...jag har slarvat ganska rejält . Låt oss säga att dem dära kolhydraterna har mig i ett järngrepp och jag har kapitulerat tydligen... Jag får börja om imorgon ! För innan jag hann att blinka slank det ned 2 leverpastejmackor...till frukost.
Nu till gymmet och om jag är duktig kanske jag skall köra några armhävningar bara för att jag inte kan...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
3 kommentarer:
Hua ja. De där kolhydraterna smyger sig lätt ner!
Kolhydrater är ett farligt gift - hua!
Tänkte bara tipsa om min utlottning som jag har på bloggen just nu.
Skicka en kommentar