Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
Haha! Jag ska äta lite godis idag.;)
Sen är det slut på det roliga....:)
Men då är frågan...
Om du ska unna dig något, är glass det godaste du kan komma på?
Nej, nej - ingen glass!
Ses i morgon :)
Smarrigt, jag äter lite godis idag. Och apropå att gråta- rösten började stocka sig när jag kollade på Victoria's secrets fashionshow! Jag skulle nog kunna knäcka extra som gråtare.
Skicka en kommentar