Jag tror nu att jag skall ta en tupplur innan barnen kommer hem. För det är jag värd !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
4 dagar sedan
5 kommentarer:
Hej,
Vill bara påminna om att jag bytt adress :)
Länka gärna till http://wellnessfight.ninjus.net/ istället :)
Smarrigt! Vad är Minuten? Är det det där med Peter Settman? Inte min melodi direkt. Förresten, var porrsurfar du då?
Kram!
Helt klart!!
Hahaha, jag brukar kalla mina kokböcker för min porrlektyr! =)
Såg himla gott ut det där!
Skicka en kommentar