så nu får ni be en bön att jag INTE våldsamt trycker i mig en hel armé bullar och har ångest ända till nästa påsk....hjälp !
Känner ni doften???
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
3 kommentarer:
Livsfarligt gott luktar det om baket.
Japp - eller oxå hallucinerar jag *hungrig*
Känner doften direkt!
Min dotter brukar klaga på att jag numera aaaaldrig bakar bullar...törs inte, känner mig själv...;)
Skicka en kommentar