Tanten fyller fyrtioårskris imorgon bitida till sena kvälla. Klackarna ska slås i taket och GI kommer troligtvis inte att existera.
Här ska det bakas imorgon både tårta och bröd !
Ville bara informera att jag rör på påkarna VARJE dag och har inte fuskat något alls men sent ska syndaren vakna på lördag morgon med malaria eller nåt !
Ha nu en underbar helg allihopa !!!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
G R A T T I S ! :)
Hoppas du får en alldeles underbar dag med flera fina presenter!
Jag som trodde att vi var lika gamla, men nu inser jag att du är rena ålderdomen... Jag har ett helt år kvar jag, det du! ,;)
Grattar dig här med! Kram
Härligt! Grattis så mycket!
Hur mår du idag gumman?
redo för slakt? eller känner du dig pigg och välmående? utan krämpor? betongkeps kanske?
Hoppas du fick den bästa födelsedagen!
Kram
Skicka en kommentar